dissabte, 26 de gener del 2019

Escalada i orientació al Montgrí

Dijous 17 de gener

Dijous 17 de Gener, els alumnes de CAFEMN dels Ins Illa de Rodes agafàvem un autobús a Ullà (serra del Montgrí) per portar a terme diferents activitats de conducció a peu i seguretat i supervivència.

En arribar al poble vam començar a ascendir amb el material que necessitàvem per escalar cap a una paret de roca en la que faríem escalada en top rope. Quan ja érem a la paret ens vam dividir en dos grups A i B, jo que soc del B em vaig quedar a fer escalada i quan em va tocar vaig pujar la paret de pedra assegurat pel meu company. Aquell va ser un moment en el que vaig conèixer una nova sensació; estar penjat a 15 metres d'altura i que la teva vida depengui literalment de una corda i de una persona que has conegut fa pocs mesos. Realment causa molta impressió i por la primera vegada però després la adrenalina que sents et fa voler  repetir. Al migdia vam fer el canvi amb el grup A i vam marxar amb els professors,creuant tarteres i passant per colls a l'espai on faríem la cursa d'orientació la qual no era la mes difícil que hem fet aquest any però sí que de lluny la mes bonica. L'espai de la cursa incloïa l'ermita de Santa Caterina, el Castell de Montgrí i vistes de tot el golf, desde Roses fins les Illes Medes, finalment vam baixar altre cop on ens estaria esperant el bus per concloure la jornada



Ualeed Aouarfat, CAFEMN B



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada